Premi Innovació Medioambiental Torres & Earth

IV PREMI TORRES&EARTH A LA INNOVACIÓ MEDIAMBIENTAL

En el marc de la VI Jornada Ambiental sobre energies renovables, es convoca per quarta vegada el Premi Torres&Earth a la Innovació Mediambiental. L’objectiu és conèixer i premiar els estudis, els projectes, les experiències i les iniciatives relacionades amb la innovació ambiental. Els treballs s’han de presentar mitjançant pòsters, que s’exposaran durant la Jornada.

Dimecres 31 de maig 2017
Aula Magna - Universitat de Barcelona
Gran Via de les Corts Catalanes, 585 (Barcelona)

Normes del concurs:

• Es poden presentar al concurs estudiants de totes les disciplines.
  • La llengua del pòster ha de ser el català, el castellà o l’anglès.
  • Els pòsters han de tenir format vertical - A0.
  • Cal enviar el pòster amb format digital a l’adreça electrònica mravento@torres.es.
  • La data màxima per remetre els pòsters és el 12 de maig de 2017.
  • Els pòsters estaran disponibles a la pàgina web de les Jornades: www.jornadesambientals.com.
  • En finalitzar la jornada s’entregarà un únic premi a la persona que exposi el millor pòster: un lot de productes i marxandatge de Cellers Torres valorat en 300 euros.
  • Tots els participants se’ls hi entregarà un reconeixement de participació.
  • El premi s’enviarà a posteriori, a l’adreça que els participants hagin facilitat.
  • El premi no pot quedar desert.
  • L’organització de la jornada es reserva el dret d’anul·lar el concurs en el cas que rebi un nombre reduït de pòsters.
  • La participació al concurs suposa l’acceptació íntegra de les bases.

Per consultar els treballs presentats en les darreres jornades podeu consultar www.jornadesambientals.com.