Ampliació del termini del "II concurs Comas i Solà"

El II concurs Comas i Solà organitzat per la Universitat de Barcelona, convida els estudiants de doctorat a realitzar un vídeo breu, de no més de 3 minuts, per explicar a un públic general en què consisteix la seva recerca.

L’ activitat vol donar visibilitat als estudiants de doctorat com a motor de la recerca de la Universitat i apropar a la ciutadania la recerca que es duu a terme a la UB.

S'amplia el termini de presentació de vídeos fins al 23 de maig de 2016 a les 24 h.
Els guanyadors es faran públics al llarg de la primera setmana de juny de 2016.

Premis

• Millor vídeo: un ajut de viatge de 2.000 euros* per aprofundir en els estudis de doctorat
  • Vídeo més original: un iPad Air 2 (Model 16 G Wifi)
  • Vídeo més popular: un iPad Air 2 (Model 16 G Wifi)
  • Els tres guanyadors rebran una matrícula gratuïta per a qualsevol dels cursos d’idiomes intensius que organitza l’Escola d’Idiomes Moderns (EIM) en la seva oferta d’estiu 2016, i un lot de productes de marxandatge oficial de la Universitat de Barcelona, que inclouran una dessuadora brodada, una samarreta i un llapis de memòria de 8 GB de capacitat.

Jueves, 12 Mayo, 2016

Enllaç: