Algunes aplicacions de les "Wavelets" al procés de dades en astronomia i teledetecció.

L'objectiu d'aquesta tesi és l'estudi de l'aplicació de les funcions matemàtiques anomenades "wavelet" en diversos camps del procés de dades en Astronomia i Teledetecció. En el camp de l'Astronomia, s'ha estudiat la seva aplicació en la deconvolució d'imatges i la detecció de senyals periòdics. En el camp de la Teledetecció, s'ha treballat en la fusió d'imatges i el "clustering".

Autor/Doctorant:

Otazu Porter, Xavier

Directors/Tutors:

Jorge Núñez de Murga,

Fitxer Tesis:

Dia:

Jueves, 8 Noviembre, 2001

Lloc:

SALA DE GRAUS DE FÍSICA

Tribunal:

Jordi Isern Vilaboy. Professor d'Investigació del CSIC. Institut d'Estudis Espacials de Catalunya (IEEC).(President). Josep Maria Paredes Poy. Professor Titular d'Universitat.Universitat de Barcelona. (Secretari). Ignasi Juvells Prades. Catedràtic d'Unviersitat.Universitat de Barcelona. (Vocal).

Hora: