1r Festival d'astronomia del Montsec

màxim

El Centre d'Observació de l'Univers (COU) del Parc Astronòmic del Montsec (PAM), organitza el 1r Festival d'Astronomia del Montsec, que inclou un ampli ventall d’activitats adreçades al públic general i als infants en què ciència, astronomia i turisme permetran als visitants gaudir del cel del Montsec.

Entre les activitats que inclou el programa, algunes gratuïtes i altres de pagament, hi figura: el curs d’astronomia general “Un cop d’ull a l’Univers”, impartit per professors i investigadors d’universitats i centres de recerca catalans; l’actuació de The Big Van Theory; la representació teatral “Galile@ (o quan la ciència passa pel tub)”, a càrrec de la Companyia TanTdeTeaTre , sota la direcció de Marcel·lí Borrell;el concert de música sota les estrelles “Un univers de música”, a càrrec de Xavier Monge Quartet (saxo alto, piano, contrabaix i bateria); la sessió d’experiments científics amb Dani Jiménez (Dinàmiks – Televisió de Catalunya). ; les xerrades “Galàxies en interacció” a càrrec de Carles Garcia Gómez (URV), i “Forats negres i altres objectes compactes” a càrrec de Marc Ribó Gomis (UB); contacontes i maridatges.
Durant tots els dies s’oferiran visites al COU, observacions astronòmiques diürnes i nocturnes i sessions del planetari “L’Ull del Montsec”. Per a l'assistència a les activitats del festival dels dies 17 i/o 18, s'han organitzat estades-paquets turístics d'una i dos nits de durada que inclouen altres activitats al Montsec.

Divendres, 3 Octubre, 2014