L' ICCUB inaugura un noves instal·lacions al Parc Científic de Barcelona

El dijous 11 de maig, el ICCUB inaugurarà la seva nova seu al Parc Científic de Barcelona. Aquesta nova seu acollirà Unitat Tecnològica de l'Institut, que ha estat creat per fer complir els projectes amb un component tecnològic important, ja sigui centrat en la ciència, investigació o tecnologia manifestants, entre d'altres. La unitat es basa en els coneixements obtinguts pels seus membres durant diversos anys de treball en revolucionaris projectes internacionals, com LHCb, Gaia, Solar Orbiter o CTA.

Les instal·lacions consisteixen en oficines i laboratoris d'electrònica i els instruments col·locats en els edificis D i E de PCB (a uns 400m de la Facultat de Física, seu de la ICCUB).

L'acte d'inauguració comptarà amb la participació de la Secretaria d'Estat d'Investigació, Desenvolupament i Innovació Carmen Vela, rector de la UB Joan Elias i el secretari d'Universitats i Recerca del Govern de Catalunya, Arcadi Navarro.

Més informació:
programa d'inauguració