III Concurs Comas i Solà

La Universitat de Barcelona (UB) organitza per tercera vegada un concurs de curtmetratges per tal que els investigadors en formació expliquin la seva recerca al públic general.

Aquesta activitat vol apropar a la ciutadania la recerca que es duu a terme a la UB. A més, busca donar visibilitat als estudiants de doctorat com a motor de la recerca de la Universitat, mitjançant un canal àgil i visual. Aquesta iniciativa també vol permetre als joves investigadors participar en la comunicació dels seus projectes i, d’aquesta manera, descobrir potencials divulgadors.

Es lliuraran  tres premis. Cadascun dels tres guanyadors rebrà un iPad Air 2 (model 16 G Wifi), o equivalent; una matrícula personal i gratuïta per a qualsevol dels cursos intensius d’idiomes que organitza l’Escola d’Idiomes Moderns (EIM) en la seva oferta d’estiu 2017, i un lot de productes de marxandatge oficial de la Universitat de Barcelona.

En trobareu més informació a: www.ub.edu/laubdivulga/concurscomasisola - Formulari d'inscripció

El concurs, que porta el nom de l’astrònom barceloní Josep Comas i Solà, està organitzat conjuntament per la Unitat de Cultura Científica i Innovació (UCC+i) i l’Escola de Doctorat de la UB, amb la col·laboració de l’Escola d’Idiomes Moderns (EIM) i de l’Institut de Ciències de l'Educació (ICE).

Divendres, 20 Gener, 2017