"Investigadores en Física Nuclear", una nova exposició itinerant gestionada per ICCUB-FQA

L'ICCUB-FQA gestionarà a partir d'ara la itinerància de l'exposició "Investigadores en Física Nuclear" elaborada per la Comissió d'Igualtat de la Facultat de Física.

Per tal de fer-ne difusió s'ha elaborat una plana web on trobar els seus plafons, informació de la itinerància i material complementari, així com un fulletó informatiu sobre les seves característiques.

Aquesta exposició de Física Nuclear es suma a les cinc exposicions d'Astronomia, elaborades pels membres de l'antic DAM, que des del 2009 itineren per els centres educatius i culturals de Catalunya i que ara també gestiona l'ICCUB-FQA.

L'èxit que ha mostrat el format expositiu com a eina de divulgació científica, ha fet que es consideri la possibilitat de produir noves exposicions que mostrin els diversos camps de recerca de l'Institut i que aquesta exposició ja existent s'adapti i s'ofereixi per al seva itinerància als centres.

Dijous, 1 Desembre, 2016