Xerrada de divulgació (escoles): “Hasta el infinito, y más allá! Agujeros negros, ondas gravitatorias, y los límites del Universo”

A càrrec de: Roberto Emparan

Títol: “Hasta el infinito, y más allá! Agujeros negros, ondas gravitatorias, y los límites del Universo”

Context: 21a Setmana de la Ciència, Dia de la Ciència a les Escoles, "La Ciència en primera persona"

Organitza: Departament d’Ensenyament - FCRI.

Lloc: Teatre Els Costals de Castellbisbal. Servei Educatiu Vallès Occidental III. Centre de Recursos Pedagògics VOCIII.
Data/Hora: 16/11/2016 - 11:30

Web

Dins el cicle de conferències "La ciència en primera persona"  enmarcades en la 21a setmana de la Ciència s'han planificat més d'un centenar de xerrades-col·loqui a tot el territori adreçades a l'alumnat de 4t d'ESO i Batxillerat. Aquestes sessions van a càrrec d'investigadors i d'investigadores que expliquen la seva tasca, tant des del vessant del treball científic com humà. S'han organitzat en l'àmbit de cada Servei Educatiu de Zona.