Xerrada divulgació: Dr. John C. Mather: "The History of the Universe from the beginning to the end: where did we come from, where can we go?”

Conferenciant: Dr. John C. Mather

Data/Hora: 27/09/2016, 18:30:00

Lloc: Auditori de La Pedrera, c/Provença, 261-265, Barcelona

Activitat gratuïta amb aforament limitat, es requereix registrar-se.  (Formulari de registre)

Activitat en anglès.
Edat recomanada: 15 anys o més.

La Fundació Catalunya-La Pedrera  i l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), en col·laboració amb l’Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona (ICCUB), l’Institut de Física d’Altes Energies (IFAE), l’Institut de Ciències de l’Espai (ICE) i l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya (IEEC) us presenten la conferència de

Dr. John C. Mather, premi Nobel de Física 2006

astrofísic al NASA Observational Cosmology Laboratory del Goddard Space Flight Center, en el marc de la Càtedra Ignacio Cirac – Fundació Catalunya-La Pedrera de l’ICFO.

La conferència tindrà per títol “The History of the Universe from the beginning to the end: where did we come from, where can we go?”. El Prof. Mather parlarà de la història de l’univers des dels seus inicis al Big Bang fins al seu possible final.

La conferència va dirigida al públic general interessat en l’exploració científica de la Natura. La xerrada inclou exemples de la NASA, tals com mesures sobre el Big Bang, descobriments amb el telescopi espacial Hubble i futurs telescopis com el James Webb Telescope (planificat per a 2018).