2 beques d'estiu 2016 per a la formació en la recerca

El grup Gaia de l’Institut de Ciències del Cosmos, Institut d'Estudis Espacials de Catalunya convoca DUES beques per als mesos de juliol-setembre per a la formació en recerca. Aquestes beques estan dirigides a:

(A) alumnes dels darrers cursos del grau de Física o doble titulació de Física-Matemàtiques, que hagin cursat l'assignatura d'Astronomia Observacional o que puguin acreditar coneixements equivalents.
(B) alumnes dels darrers cursos d'Enginyeria (preferentment Informàtica o Telecomunicacions) o Matemàtiques.

Es valoraran coneixements de programació i capacitat de treball autònom.
Durant el període de la beca es desenvoluparà un projecte de recerca relacionat amb els temes d'investigació del grup. El grup Gaia està involucrat en la missió espacial del mateix nom que té per objectiu la mesura de posicions, moviments, paral·laxis i propietats físiques de mil milions d'estrelles de la nostra Galàxia. Es va llançar al desembre de 2013 i actualment es troba en fase operacional, fase que dura 5 anys. Els projectes a desenvolupar estan relacionats amb la preparació de l'explotació d'aquestes dades tant des d’un punt de vista científic com tecnològic, i eventualment donant suport als sistemes de processament de dades al BSC-MareNostrum.

La remuneració és de 700 euros bruts mensuals.

Les persones interessades han d'enviar un curriculum, una còpia de l'expedient acadèmic i un full expressant el seu interès per la beca a Susanna Bascón sbascon@am.ub.es abans del 31 de maig de 2016. La concessió es resoldrà el 15 de juny de 2016.

Per a més informació, contacteu amb:
Jordi Torra, Francesca Figueras, Xavier Luri o Carme Jordi (Facultat de Física)

Data Inici:

Dimecres, 4 Maig, 2016