Observació del Sol a la Festa de la Ciència de la UB

El 29 d’abril de 2016, la Universitat de Barcelona obre les portes a la ciutadania per celebrar la II Festa de la Ciència UB.

L’activitat té com a objectiu fer accessible a tots els públics, d’una manera lúdica i innovadora, la recerca que es duu a terme a la Universitat.

Per això, durant tot el dia els campus de la UB organitzaran activitats de divulgació ─des d’una gimcana fins a tallers, xerrades i jocs─ en què es posarà en valor la feina dels investigadors de tots els camps del coneixement i s’explicarà de quina manera repercuteix la recerca en el progrés de la societat.

L'Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona (IEEC-UB) i el Departament de Física Quàntica i Astrofísica instal·laran un telescopi davant de l'entrada principal de l'Edifici Històric per tal d'oferir al públic l'observació del Sol.

+ informació