Un nou curs d'astronomia ofert per membres del Departament

El proper tercer trimestre començarà un nou curs d'astronomia per a públic en general ofert per membres del departament, dins el projecte GAUDIR UB, un programa d’activitats acadèmiques organitzat des de l’Àrea de Formació Complementària de la UB.

El curs "Astronomia: els secrets de l’univers", organitzat per Josep M. Solanes i dut a terme per professors del departament, pretén proporcionar a tothom que tingui interès per l’astronomia informació bàsica, però rigorosa, sobre la visió que avui en dia tenim de l’univers.

El  curs té una durada de 20 hores i no requereix coneixements previs. (+ info)

Aquest nou curs es suma al programa "Astronomia i Meteorologia 2015-2016"  de la Universitat de la Experiència, per a majors de 55 anys, que ja ofereixen els membres del departament des del curs 2014-2015.

El programa "Astronomia-i Meteorologia 2015-2016" està coordinat per Carme Jordi i  té una durada d'un curs acadèmic amb dues hores de classe setmanals. El seu objectiu principal és, d'una banda, donar a conèixer l'Univers on vivim i les tècniques observacionals que s'utilitzen per comprendre l'Univers i els diversos elements que el componen, i d'altra banda, transmetre als alumnes uns coneixements generals però rigorosos de Meteorologia. El curs es complementa amb observacions del Sol, Lluna i planetes pel que fa a astronomia, i de l'estació de radiosondatge per la part de meteorologia.

Dimecres, 27 Gener, 2016