Concurs CHEOPS per a nens de 8 a 14 anys

¡Envia el teu dibuix a l'espai!

Uns 3.000 dibuixos de nens europeus, entre ells 250 d'espanyols, viatjaran a l'espai. Ho faran a bord de CHEOPS (CHaracterizing ExOplanet Satellite), un telescopi que té l'objectiu d'identificar nous planetes fora del Sistema Solar --‐el que es coneix com exoplanetes--‐ i que està previst que es llanci a l'espai al desembre del 2017.

El concurs de dibuixos és una iniciativa de l'Agència Espacial Europea, que vol apropar els  projectes de desenvolupament espacial als més petits, i a Espanya compta amb la col·laboració del Consejo Superior de Investigaciones Científicas  (CSIC), l'Institut d'Estudis Espacials de  Catalunya (IEEC) i l'Instituto de Astrofísica de Canarias (IAC).

¿Qui pot participar?

Tots els nens i nenes d'entre 8 i 14 anys que viuen en els països membres de la ESA poden presentar un dibuix.

¿Quan tindrà lloc la campanya?

La recepció de dibuixos s'obrirà el 9 de setembre de 2015 i es tancarà el 20 d'octubre de 2015, que serà l'últim dia (segell postal) en què els dibuixos podran ser acceptats

Consulta la plana oficial del concurs http://www.cheops.cat/

Dilluns, 14 Setembre, 2015